Ajankohtaista

Lehdistötiedote
Julkaisuvapaa 25.4.2017 klo. 9.00

Ykkösmedia ja Stockmann yhteistyöhön mediamyynnissä

Stockmann keskittää kaikkien omien medioiden myyntinsä uuteen Stockmann Mediaan. Stockmann Mediaan kuuluvat kaikki Stockmannin hallinnassa olevat mediakanavat tavaratalojen pinnoista (ikkunat, julkisivut, äänimainonta, pop-upit, myymälämarkkinointimateriaalit jne.) digitaalisiin kanaviin (stockmann.com, uutiskirjeet, Stockmann-sovellus, sosiaalinen media) ja uudistuvaan printtimarkkinointiin.

 

Stockmann on solminut yhteistyösopimuksen Ykkösmedian kanssa, joka vastaa Stockmann Median tuotteiden myynnistä, hallinnoinnista ja laskutuksesta. Stockmann Media tarjoaa brändeille, vuokralaisille ja muille yhteistyökumppaneille ainutlaatuisen mahdollisuuden olla osa ensiluokkaista sisältöä tarjoavaa monikanavaista lifestyle-mediaa. Muutos mahdollistaa entistä tavoitteellisemman ja suunnitelmallisen markkinointiyhteistyön Stockmannin yhteistyökumppaneiden kanssa.

 

”Stockmann Media tarjoaa laadukkaan ja yksilöllisen median, jonka tulosta voidaan mitata niin laadukkailla kontakteilla kuin kassakoneellakin. Stockmann Media tavoittaa yli 7 miljoonaa kontaktia kuukausittain”, sanoo Ykkösmedian toimitusjohtaja Jarkko Hakala.

 

”Mediamyynnin keskittäminen on osa meneillään olevaa Stockmannin markkinoinnin uudistamista. Nyt tehdyn yhteistyösopimuksen myötä meidän on mahdollista keskittää markkinointiresurssimme entistä tehokkaammin laadukkaaseen sisällöntuotantoon”, Stockmannin markkinoinnin yhteistyöpäällikkö Jarkko Lehtinen sanoo.

 

Ykkösmedia Oy on vuonna 2003 perustettu valtakunnalliseen mediamyyntiin ja tapahtumamarkkinointiin keskittynyt yhtiö. Ykkösmedia vastaa Stockmann median lisäksi VR:n junamainonnasta sekä Finavian maakuntaverkoston lentoasemien mainosmyynnistä. Lisäksi Ykkösmedian tapahtumiin kuuluvat Business Slalom ja Business Golf sekä Suomen suurin matkailun osto- ja myyntitapahtuma Suoma.

 

Stockmann on vuonna 1862 perustettu suomalainen vähittäiskauppaa harjoittava pörssiyhtiö, joka jakautuu Stockmann Retail-, Real Estate- ja Lindex -liiketoimintayksiköihin. Stockmann tarjoaa asiakkailleen ajankohtaisia muotielämyksiä ja inspiroivia ostoskokemuksia tavarataloissaan ja verkkokaupassa stockmann.com. Haluamme tarjota ensi-iltoja joka päivä: visionamme on olla asiakkaillemme inspiraation ensimmäinen lähde moderniin, urbaaniin elämään.

Lisätietoja:

Ykkösmedia Oy, Jarkko Hakala, toimitusjohtaja, puh. 040 5070150

Stockmann Oyj Abp, Jarkko Lehtinen, Marketing Co-operations Manager, puh. 050 375 1482

 

20.6.2016
Jääkiekon SM-Liiga ja Ykkösmedia mediamyyntiyhteistyöhön

Ykkösmedia on tehnyt mediamyyntisopimuksen SM-liigan kanssa. Sopimus kattaa uusien Team Player-yhteistyökumppanuuksien hankinnan valtakunnallisesti Liigaan.

Sopimuksen myötä Ykkösmedia Oy rakentaa Liigan kanssa yhteistyössä uuden valtakunnallisen kumppanuusmedian, jolla tavoittaa Suomen suosituimman urheilulajin katsojat kautta maan. Team Player-kumppanuus pitää sisällään aina myös hyväntekeväisyyselementin, sillä kumppanuuden kautta lahjoitetaan kumppanuusjaksolta 5c per myyty lippu kumppanin valitsemaan hyväntekeväisyyskohteeseen.

”Uusi yhteistyökuvio Ykkösmedian kokeneen myyntitiimin kanssa tukee erinomaisesti Liigan tavoitetta kasvattaa kiekkoyhteisön positiivista ja elämyksellistä kokemusta”, toteaa Liigan toimitusjohtaja Riku Kallioniemi.

”Liigan uuden kumppanuusmallin myötä pystymme tarjoamaan asiakkaille hienon näkyvyyden jääkiekon ympärillä.”, kertoo Ykkösmedia toimitusjohtaja Jarkko Hakala ja jatkaa:” Kokemuksemme urheilusponsoroinnista ja kumppanuuksien sisällöistä antaa mahdollisuudet tarjota sekä Liigalle että asiakkaille panos-tuotos-suhteeltaan hyviä ja reiluja kumppanuuksia”.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Riku Kallioniemi (SM-liiga Oy), 09-7206000, riku.kallioniemi@liiga.fi
Myyntiyhteysjohtaja Juha Kuosa (SM-liiga Oy), 040-8235216, juha.kuosa@liiga.fi
Jääkiekon SM-Liiga on Suomen seuratuin, puhutuin ja suosituin urheilusarja.

Toimitusjohtaja Jarkko Hakala (Ykkösmedia Oy), 040 5070150, jarkko.hakala@ykkosmedia.fi

 

27.5.2015
Mainonta VR:n lähijunissa uudistuu

VR on solminut asiaa koskevan sopimuksen Ykkösmedian kanssa. Sopimus on monivuotinen. Mainoksia sijoitetaan junissa sekä sisälle että ulkopintoihin. Junat tarjoavat yrityksille mahdollisuuden kertoa palveluistaan ja tuotteistaan miljoonille junamatkustajille pääkaupunkiseudulla ja kehyskunnissa. Erityisen näkyvän paikan tarjoaa koko junarungon mainosteippaus. Nämä ovat olleet erittäin huomattuja ja kiinnostaneet yleisöä.

Vyöhykeliikenteen lähijunissa tehdään vuosittain noin seitsemän miljoonaa matkaa. Junat kulkevat kehyskunnista Riihimäeltä, Hyvinkäältä, Järvenpäästä, Lahdesta ja Karjaalta pääkaupunkiseudulle.

”Tulemme edelleen panostamaan voimakkaasti mediamyynnin kehittämiseen”, sanoo Ykkösmedian toimitusjohtaja Jarkko Hakala ja jatkaa: ”Tehdyn sopimuksen myötä tuotamme innovatiivisia mediaratkaisuja, joilla tavoitetaan pääkaupunkiseudun ja lähiympäristön liikkuvat ja aktiiviset kuluttajat. Pystymme tuomaan asiakkaille tärkeän palasen mediakokonaisuuteen lähijunanäkyvyyden ja aktiivimarkkinoinnin myötä”.

”VR tekee mielellään yhteistyötä Ykkösmedian kanssa”, toteaa VR:n lähiliikennejohtaja Topi Simola. Lähijunat ovat näkyvä paikka ja lähijunilla matkustus lisääntyy jatkuvasti. ”Mainostajat saavat dynaamisia mainosmahdollisuuksia.”

Lisätietoja:
Topi Simola, VR Lähiliikenteen johtaja
topi.simola@vr.fi

 

Jarkko Hakala, toimitusjohtaja, Ykkösmedia Oy
puh.040 5070150
jarkko.hakala@ykkosmedia.fi

 

 

stockmann_medialogo_black_800px